Tuesday, October 2, 2007

StrikkeCafe i Shoddy'en

Igår var jeg på strikkekafe i Shoddy'en i Strussham,for aller første gang

Og det kan jeg takke Minon for,hun spurte meg en dag jeg var på jobb om jeg kunne tenke meg å bli med,Og det kunne jeg jo tenke meg,men siden jeg ikke hadde vært der før så var det jo litt "skummelt" da..hehe..!! men så kom dagen da,og jeg hadde fått med meg at det var Domino strikk som var temaet,Noe som passet meg ypperlig,har lest om det og hadde lyst å lære det.

Jeg traff Minon,moren hennes,to døtre (som ikke er så gamle,men jammen kan svinge strikke tøyet (",) ) og et par venninner av henne.Da vi kom frem var det sååå fint der,og en haug med damer som ivret etter å lære eller lære bort,så etter kort tid hadde vi lært oss grunntrinnene i Domino strikk,jeg bestemte meg for å bli med neste gang,for jeg så en veske jeg hadde så lyst å lære meg å lage,og damen lovte meg at det ikke var noe problem..hehe..!! Jeg var så heldig å få sitte på med Monica som tilfeldigvis bor et par minutter fra meg =) Tusen takk...=)

Så jeg er da (forhåpentligvis) fast inventar på strikkeCafeen,meldte meg på mailing listen,så da får jeg beskjed i forveien om det er noe nytt,om jeg må ha med meg noe spesielt av garn eller pinner.På Domino strikken "måtte" vi ha med oss garn som tovet og pinner nr 6.



Sååå...Tusen takk Minon,for at du ga meg det sparket i R.... jeg trengte..hehe..!!

5 comments:

Jane said...

Det lyder spændende med en taske i dominostrik. Jeg glæder mig til at høre mere om det.

Unknown said...

høres koselig ut.. :)

eha

Anonymous said...

Takk for igår, det var kjempekoselig. Gleder meg allerede til neste strikketreff. Blir spennende med den vesken i dominostrikk. Snakkes :-)

Anonymous said...

Så kjekt at du koste deg på strikkekafeen. Det var første gangen for meg også, og jeg kommer også til å stille igjen. Synes også at det var veldig kjekt at du kom på besøk på torsdag på vår egen "strikkekafe" ;) Vi må gjenta det!

Kjekt med flere som har samme interesse.

Hilsen Siw / minon

Monica Therese said...

"Hjemmelaget" strikke kafe var jo så absolutt en suksess..hehe!! Det er en ting jeg så absolutt stiller på igjen!!
Jeg er så glad for at det finnes flere med samme interesse ikke så langt fra meg,kjekt å treffe noen som skjønner hva jeg mener når jeg sier rett,vrang og raglans felling...hehe..!! Jeg har bare et par venninner som liker håndarbeid og det er ikke så ofte vi får treffe hverandre dessverre!!