Monday, October 22, 2007

Nisser litt her og nisser litt der..



Slik ble altså nissen med skjegg,nå lurer jeg bare på hvilken løsning jeg skal bruke på øynene?? For den må jo få øyner stakkars!! Nå sitter jeg og strikker på nisse nr 5,den blir litt mindre enn de andre,for min kjære mann mente at de stakkars halv liter brusene også måtte få nisser,jaja tenkte jeg da,får strikke noen sånne også.

Men jeg merker at jeg må innom Europrisen og hamstre meg litt garn til uken,plutselig så går det jo tomt her..hehe..!!

Jeg har foresten smittet to venninner med nisser,hun ene har til og med kjøpt seg pinner og garn og strikket 3 stykker etter at jeg lærte henne å legge opp og felle av...var ikke mer som skulle til!

Legger ved et felles bilde av nissene mine også jeg,en tovet som står på flaske med skjegg,en tovet uten skjegg og flaske,to ikke tovede og en som enda er på pinnene! Den på pinnene er bunnen strikket i dobbel Mirasol Alpakka,midten er strikket i topp't tå og luen er strikket i trysil garn fra Europrisen...herlig blanding,får håpe det tover bra sammen da!!

5 comments:

Maya said...

Nissene ble så flotte!!
Og enig i att 1/2 literne må få nisser de også *ler*

Gratulerer med ommøblering av stuen!
Man må hive seg rundt når gubbene sier ja. ;)

Ha en fortsatt flott hobby-uke!

Anonymous said...

Masseproduksjon på gang ser jeg. Var veldig enkel å strikke disse nissene, selv en amatør som meg klarte det, UTEN hjelp. Dekorative er de også.

Fru Dart said...

Disse nissene er så herlige. Blir noen sånne her også frm mot jul. Ha en hyggelig hobbydag ;-)

Anonymous said...

Åh, så stilig nissen ble med sjegg! Gleder meg til jeg får gjort mine ferdig!

Nå ble jeg litt mer inspirert til å fortsette for dine ble kjempeflotte!!

Unknown said...

hva med å sy på noen sting i kryss/stjerne med garn i passende farge som øyne? :)

eller så kan du sikkert kjøpe sånne lim-på-øyne..!

eha