Thursday, April 9, 2009

Se,jeg har gjort ferdig noe ;)


Blomsterkassene på terrassen min vitner om at våren er på vei,og at påsken er igang for fullt =)

En liten detalj fra Gompelinens nye genser (som jeg endelig klarte å strikke ferdig..... *flau* )

Jeg har sydd en sparkebukse *STOLT*, Gompelinens genser dekker hele sparkebuksen uten problemer... de vokser så altfor fort disse barna ;)

Jeg kjøpte både stoff og mønster hos Stoff og Stil igår og satte igang å sy,den var ferdig idag tidlig etter litt stressing med trykk knapp-båndet,labben på symaskinen min var for bred til at det ble sydd pent,så jeg må nok finne meg en smalere labb til den slags arbeid ja... for jeg liker mye bedre å sy trykk knapper på bånd,enn å sy de en og en ;)


Denne var nok for liten til tuttusen min,så kanskje Troy kan bruke den ?? Om noen måneder når han har vokst litt kanskje??

Nå skal jeg igang med å sy en større en,som da er beregnet på Tuttusen,kjøpte heldigvis mer enn nødvendig av stoffene jeg har brukt,så nå kan jeg sy som bare det..hehe..!!
Og ja,jeg har begynt å spare til ny maskin med litt mere finesser allerede... ;)

2 comments:

Fjompen said...

Så flink du er til å sy :) Jeg har veldig lite tolmodighet til slikt jeg. Får det liksom ikke helt til slik som jeg har tenkt :) Så jeg holder meg til å sy dukkeklær, der er det ikke så nøye liksom :)
Flotte påskeliljer du har plantet. Det er så deilig at det våres rundt omkring.
Ønsker deg og dine en fortsatt fin påske :)

Marits Hus said...

Du er virkelig flint til å sy. Sydde endel jeg også for leeenge siden, nå står min Bernina Bernette 50 og støver ned. Fikk litt lyst til å sjekke om den virker......