Sunday, February 10, 2008

Deilige Morsdag =)

Da jeg våknet idag så var det fordi Gompelinen min hadde klatret ut av sengen på egen hånd og satt nå i sengen min med diverse biler og lurte på om ikke mamma kunne være med og leke?? Klokken hadde rukket å bli halv 9,så det var på høy tid å stå opp uansett =)
Gompelinen min hadde laget kort til meg i barnehagen,og mamma smeltet selvsagt fullstendig..hehe..!!
Da jeg endelig hadde fått på meg klær gikk jeg inn på kjøkkenet og begynte å rydde (klarer ikke lage mat på et rotete kjøkken),stekeovnen ble satt på,eggene gikk i kokevannet og stekepannen ble varmet,mor ville ha ordentlig frokost idag!! Jeg satte til og med en bolledeig til heving,tenkte å kjevle ut og steke de når Gompelinen sover formiddagsluren sin,så det skal vi kose oss med litt senere.

Til frokosten fikk mor også servert flotte tulipaner i deilige farger =)

1 comment:

Anonymous said...

Så koselig! Ha en fortsatt fin morsdag :)