Sunday, March 4, 2007

Til min Engel!!




I have been Knitting sweaters for my little Nicholas for kindergarden-use.
This is the first one,i also knitted one in white and pink for his "girlfriend".
Her mother dont knit,so she was happy for the gift...
Now im almost finished with the third sweater,this time in black and white,and..well lets just say that this pattern wont be knitted in this house for a loooong time!!
Jeg har strikket gensere til Nicholasen min som han skal ha i barnehagen.
Dette er den første,jeg strikket lik til "kjæresten" hans i hvitt,med Rosa mønster.
Moren hennes strikker ikke,så hun likte gaven..
Nå er jeg nesten ferdig med den tredje genseren,denne gang i sort og hvitt,og..vel la oss si det sånn at det er leeeenge til det blir strikket en sånn genser her i huset!!

2 comments:

Monica Therese said...

Tusen takk for det!!
Det er den første genseren jeg har strikket (",)

Anonymous said...

Kjempe flott genser :D