Friday, March 11, 2011

Oppussing både hjemme og i Eksingedalen ;)



Jeg har satt igang et lite prosjekt her hjemme og på leirstedet min mann er med å drifte i Eksingedalen.

Her hjemme skal jeg begynne med eldstemann sitt rom,der skal ene veggen byttes ut fra sponplater til gips + at alt trenger et strøk med maling,det ser dere sikkert på bildene ;)
Han har også fått seg en etasjeseng i furu som skal males i "Latte" :)

Var en tur inne på gies bort på finn og fant meg en liten kommode-sak som også skal males i Latte,og dessuten få nye knotter.

Minsten sitt rom skal også males om til jenterom,men det føler jeg ikke haster sånn.

* Oppe i Eksingedalen skal alle gardiner skiftes ut (takket være min snille mamma som har donert X antall gardiner).
* Veggene skal males i "Latte" fargen
* Alle sofaene skal byttes ut ved hjelp av doneringer/Gies Bort på Finn.
* Komfyrene skal også byttes ut,de begynner å trekke på årene,og den ene er litt defekt.

4 comments:

Siri said...

Forandring fryder :)
Gleder meg til å se de ferdige resultatene :)
Ha en fin søndag :)

pakkalakka said...

Oi, her er det jammen prosjekter på gang! :) tipper det er en som gleder seg til å få 'nytt' rom!

Kaninen said...

Så flink du er som setter i gang med slike prosjekter! Blir veldig spennende å se hvordan resultatet blir. :)

Anonymous said...

Stadig prosjekter på gang :-) Er innom her av og til i håp om å se bilder av pusene - og jaggu var det ikke et der nå. Kjekt. Sverre lurer svært på hvordan de har det, maser om at vi må besøke dem igjen....jeg har sagt at jeg ikke kan love noe, men skal sjekke ut.
Mvh
Ellen