Friday, April 6, 2007

Påskekos i Heimen (",)


Det er Fredags kvelden,Harry Potter er på tv'en og jeg har strikkepinnene i hånden.. .. .. Idyll eller hva?? Bortsett fra at jeg nå har rekket opp igjen høyre forside på vesten min ørti ganger bare fordi jeg ikke klarer å følge med..... Aaargh...!! Så nå sitter jeg her da,etter 4 eller 5 gangen og nistirrer på måle båndet annet hvert minutt bare for å være sikker på at jeg IKKE må rekke opp igjen!!! I morgen har jeg og Gubben fått barnevakt til Gompelinen vår,han skal tilbringe kvelden og natten hos mormor,mens foreldrene er hos et vennepar (Tonje og Bjørn) og spiser middag og tar seg noen "kalde"!! Det er ikke akkurat så ofte vi låner han vekk,så vi har bestemt oss for å virkelig ha en "hel aften"..(",)
Min snille bror Marius har sagt ja til å hente og bringe oss,Tusen takk lillebror!!!
Gompelinen har malt påskeegg...(",)

2 comments:

Anonymous said...

Hei!
Håper kvelden var velykket og de "kalde" var gode:-)
Godt med litt fri inni mellom.
Ha en fortsatt god påske!
Hilsen Heidi/kattemor

Anonymous said...

hei.Svarte i bloggen min på spørsmål om de gule glass-smykkene,men håper det er i orden at jeg svarer her:-)Med snor i valgfri lengde og porto,blir det 250 kr. Skulle du ønske et av de,send meg en mail da,eller gi meg et vink i bloggen på de smykkene:-) ha en fin dag:-)